PÕHITINGIMUSED
Need tingimused kehtivad kõigis õigussuhetes, mis tekitavad klientide ja müüja, internetipoe pood.naturebox.ee, ettevõtte Akvaariumi hooldus OÜ vahel. Lisaks nendele tingimusele reguleeritakse õigussuhteid, mis tekivad kaupade ostmisel e-poe pood.naturebox.ee kaudu, Eesti Vabariigi õigusaktidega. Ettevõttel Akvaariumi hooldus OÜ on õigus e-poe arengu ja kasutuskindluse tõstmise huvides muuta ja täiendada neid tingimusi, hinnakirju ja eripakkumiste tingimusi. Tingimuste ja hinnakirja muudatused jõustuvad veebilehel http://pood.naturebox.ee avaldamise hetkest. Kui tellimus on esitatud enne uute tingimuste jõustumist, kohaldatakse tingimusi, mis kehtisid tellimuse esitamise hetkel, v.a juhtudel, kui seaduses või nende tingimustega on sätestatud teisiti.
KAUBA VALIMINE
Kauba kiireks ja täpseks valimiseks kasutage vasakul asuvat kategooriamenüüd ja üleval asuvat sortimismenüüd (kaubamärk, liik, suurus jne). Samuti saate kauba valida kohe kaubamärgi alusel. Kauba pildil klõpsates pääsete üksikasjaliku kirjeldusega lehele, kus saate näha suurendatud kujutisi ja\või seotud kaubad.
KAUBA HIND
Hinnad e-poes pood.naturebox.ee kehtivad maksmise hetkel. Hindadele võidakse lisada kohaletoimetamishind vastavalt tellimuse vormistamisel valitud kohaletoimetamisviisile.
OSTUKORVI LISAMINE
Pärast kauba valimist klõpsake nupul ''Lisa ostukorvi''. Valitud kaup liigub automaatselt teie ostukorvi, samas saate jätkata järgmise kauba valimist. Saate alati ostukorvis olevaid kaupu redigeerida, lisada või eemaldada jaotise ''Ostukorv'' kaudu.
TELLIMUSE VORMISTAMINE
Tellimisprotsessi saab alustada nupu ''Ostukorv'' klõpsamisega või saidi ülaosas asuva lingi ''Tellimuse vormistamine“ kaudu.
TARNEVIIS
Kaupa saate soetada nii külastajana kui ka registreeritud kasutajana. Registreeritud kasutajal on vormistusprotsess kiirem, sest vajalikud väljad täidetakse automaatselt nende andmetega, mida registreerumisel esitasite. Olge aadressiandmete sisestamisel tähelepanelik. Järgnevalt valige teile sobiv tarneviis: SmartPost, Omniva või Kulleriga. Kui kaupa ei saa kohale toimetada teie valitud viisil, valige muu viis või võtke meiega ühendust.
TELLIMUSE MAKSMINE
Kliendil on õigus valida järgmiste maksevõimaluste vahel. 1. Makse pangaulekandega Akvaariumi hooldus OÜ kontole: andmed on kirjas jaotises „Meist“. Kui valite selle maksevõimaluse, palume teil kinnitada ülekanne ja saata maksekorralduse koopia meie aadressile info@naturebox.ee 2. Sularahas kättesaamisel kauba eest (аinult tellimused Tallinna piires). Kaup loetakse ostetuks ning ostu-müügi leping sõlmituks hetkest, mil määratud summa laekub ettevõtte Akvaariumi hooldus OÜ arvelduskontole. Pärast arve maksmist saate originaalarve e-posti aadressile, mille teatasite tellimuse vormistamisel. Registreeritud kasutajatel on võimalus arve saada ja välja printida internetipoe arhiivis. Selleks on vaja minna lingile Isiklik konto, mis asub saidi ülaosas.
TARNEVIIS JA -HIND
Ostetud kaup toimetatakse kohale tellimuse vormistamisel teatatud aadressile teie määratud viisil. Tasuta kohaletoimetamine – pakume juhul, kui ostusumma on vähemalt 45 eurot. Tingimus kehtib ainult ostjatele, kelle kohaletoimetamisaadress asub Eesti territooriumil. 1. Pakiautomaat SmartPost – 2.99 eurot Pakiautomaadid. Praegu on neid rohkem kui 62 kohas ja need töötavad 24 tundi päevas, 7 päeva nädalas. Paki kättesaamiseks peate automaadi näidikuekraanil sisestama koodi, mille saate SMS-iga ettevõttelt SmartPost. Saaremaale on kohaletoimetamisaeg päeva võrra pikem kui mandril. Kohaletoimetamine Hiiumaale üks kord 3 päeva jooksul. Paki hoiundamine automaadis kuni 7 päeva. 2. Pakiautomaat Omniva – 2.99 eurot Pakiautomaadid. Praegu on neid rohkem kui 38 kohas ja need töötavad 24 tundi päevas, 7 päeva nädalas. Paki kättesaamiseks peate automaadi näidikuekraanil sisestama koodi, mille saate SMS-iga ettevõttelt Omniva. 3. DPD Kuller, Omniva kullerteenus, Itella – 2.99 eurot Tellimuse kohaletoimetamine mis tahes aadressile, otse teie koduukseni. Seda kohaletoimetamisviisi kasutatakse raskete ja suuremõõtmeliste kaupade puhul. Pärast kauba kullerile või kullerteenusele üleandmist võetakse teiega ühendust kauba kohaletoimetamise täpsustamiseks või teavitatakse teid kauba saabumisest teie valitud postiautomaati SMS-iga. Kuller toimetab tellimuse kohale tellimuses näidatud aadressile üks kord. Edasi te saate ise kättesaada oma tellimus teie linna kandekeskusse. Kohaletoimetamisaadressi ei saa muuta. Kauba saamisel ettevõtete Omniva, SmartPost postiautomaadist või kulleriga soovitama üle vaadata pakend ning väliste kahjustuste korral näidata see kulleri saatelehel või teatada kahjustustest kohe e-posti teel info@naturebox.ee.
TARNETÄHTAEG
Laos olev kaup toimetatakse kohale 1-7 tööpäeva jooksul Eesti piires. Juhul, kui teie tellitud kaupa pole laos ja seda tuleb tarnijalt tellida, mistõttu on kohaletoimetamine etteantud tähtajaks võimatu, ning muudel juhtudel, kui õigeaegne kauba kohaletoimetamine ei ole võimalik põhjustel, mis ei sõltu ettevõttest Akvaariumi hooldus OÜ, teavitame viivitusest tellimuses näidatud kontakttelefonil või e-posti aadressile 2 päeva jooksul alates ostu-müügi lepingu jõustumise hetkest ning teatame kauba uue kohaletoimetamise tähtaja. Mitme kauba tellimisel sõltub tarneaeg kõige pikaajalisema tarneajaga kaubast. Kui te pole kaubast enam tarnetähtaja pikendamise tõttu huvitatud, on teil õigus tellimus tühistada ning teie makstud summa (koos kohaletoimetamismaksumusega) makstakse teile tagasi. Müüja ei vastuta kauba kohaletoimetamise viivituse eest, kui selle põhjustasid kliendi antud ebatäpsed, poolikud või valed andmed tellimuse vormistamisel.
KAUBA TAGASTAMINE
Kliendil on õigus taganeda tehtud ostust 14 päeva jooksul alates tellimuse üleandmisest kliendile, teatades sellest kirjalikult müüjale koos kauba tagastamise põhjusega. Tehingust taganemisel peab klient tagastama ostetud kauba müüjale 14 päeva jooksul alates müüja teavitamisest oma soovist tehingust taganeda. Kõik kauba tagastamisega seotud kulud tasub klient, k.a. esmane transpordikulu. Klient ei pea maksma transpordikulusid defektse kauba tagastamisel. Pärast kauba tagasisaamist kohustub müüja tagastama kliendile kogu kauba eest makstud raha, sealhulgas kliendi makstud kulud kauba kohaletoimetamiseks poest, samale arvelduskontole, millelt sooritati kauba eest maksmine, 14 päeva jooksul. Kauba tagastusõiguse realiseerimiseks ja tehingust taganemiseks peab klient hoolikalt avama kauba pakendi ja tagastama kauba koos originaal pakendiga. Pakendist väljavõetud kaupade tagastamisel kehtib mõistlikkuse põhimõte. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud. Toit, konservid, hügieeni- ja hooldustooted võetakse tagasi või vahetatakse ümber ainult kahjustamata pakendis. Soetatud kaup ei kuulu vahetamisele juhul, kui see valmistati tellija tingimustel, tellimise peale või tellija isiklikeks vajadusteks.
PRETENSIOONIDE ESITAMISE TINGIMUSED
Akvaariumi hooldus OÜ vastutab defektide eest, mis ilmnesid 2 aasta jooksul kauba soetamisest, ent mitte hiljem kui 2 kuud pärast defekti avastamist. Pretensioonide esitamise tähtaja jooksul on ostjal õigus tasuta remondile poe arvelt. Kui kauba parandamine on võimatu, vahetatakse kaup välja töökoja volitatud isiku otsuse alusel. Defektse kauba tagastamisel tagastatakse teile makstud summa koos transpordikuludega esitatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul alates defektse kauba tagastamisest.
Pretensioonide esitamise õigus toimib juhul, kui kaupa kasutati eranditult otstarbekohaselt ja ainult kodumajapidamises. Kui purunemine toimus tootja süül, parandatakse kõik tootmis- ja materjalidefektid, samuti töö ja varuosade hind. Hüvitamisele ei kuulu välistingimustest (nt välk, voolukõikumised, ebapiisav ventilatsioon, tühjenenud akud, tulekahju, uputus, loomulik kulumine) põhjustatud purunemised ning kauba vale käsitsemine ja kulumaterjalide defektid. Pretensioonide esitamise õigus kehtib üksnes originaaldokumendi esitamisel. Pretensioonideks ei ole kauba kasutamise õpetamine, reguleerimine, hooldus, puhastus, kaubandusliku välimuse taastamine ning kasutusjuhendi mittejärgimisest tingitud defektide likvideerimine. Kui pretensioonialune ese asendatakse teisega, kehtib kaubale uus pretensioonide esitamise tähtaeg samaks perioodiks. Ühe komponendi väljavahetamisel kehtib pretensioonide esitamise uus tähtaeg väljavahetatud komponendile. Akvaariumi hooldus OÜ ei võta vastu pretensioone järgmistel juhtudel: 1. Kauba esitamisel poodi remondi tegemiseks ei esitata selleks vajalik ostudokument või on selle andmeid omavoliliselt muudetud; 2. Seerianumber või mudelinumber on muudetud, eemaldatud, teisaldatud või loetamatuks tehtud; 3. Kauba konstruktsiooni või tehaseseadetesse on tehtud omavolilisi muudatusi; 4. Kaup läks rikki omaniku süül vale kasutamise, juhiste mittejärgimise, hooletu käsitsemise/hoolduse või liigkoormamise tagajärjel; 5. Toimus tavapärane kauba füüsiline kulumine tavakasutuse käigus.
POOLTE VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD
Akvaariumi hooldus OÜ vastutab teie ees, aga teie vastutate Akvaariumi hooldus OÜ ees kahju eest, mida on teisele poolele põhjustatud nende tingimuste rikkumiste korral ja ulatuses, mis on sätestatud Eesti Vabariigi seadustega.
Akvaariumi hooldus OÜ ei vastuta teile tekitatud kahju ega kauba kohaletoimetamisviivituse eest juhul, kui kahju või viivitus on tingitud asjaoludest, mida Akvaariumi hooldus OÜ ei saanud mõjutada ja mille ilmnemist Akvaariumi hooldus OÜ ei näinud ega saanud ette näha (vääramatu jõud).
LAHTIÜTLUS
Kaupade ja teenuste hindu võidakse muuta ette teatamata. Kõik pildid ja kirjeldused on võimalikult tõepärased, kuid ei anna alati kauba kohta kõikehõlmavat teavet. Meie kasutame kauba tootjalt saadud pildid ja kirjeldused, kus mõnikord esineb vigu. Kaupade ja nende omaduste kirjeldusel proovime olla võimalikult täpsed, aha mõnikord esinevad ebatäpsused. Kaubatootjad võivad muuta spetsifikatsioone ilma meiega kooskõlastamata.